مجله اینترنتی شهر جدید پرند

در مجله اینترنتی شهر جدید پرند اخبار و اطلاعات شهر جدید پرند را دنبال کنید نظرات و مشکلات خود را برای ما ارسال کنید و با امکانات و مشکلات شهر پرند آشنا شوید

استقبال از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر

  • دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷
  • ۲۳:۱۸

طاهرخانی در پاسخ به این پرسش که در شهر جدید پرند تا پیش از گرانی مسکن چند هزار واحد بدون متقاضی داشتیم و در حال حاضر این واحدهای به چند دستگاه رسیده است؟گفت: قبلا از گرانی مسکن حدود ۷ تا ۱۰ هزار واحد بدون متقاضی داشتیم که مهمترین علت آن ضعف خدمات رسانی به این شهر بود که شامل خدمات روبنایی و زیربنایی اعم از فضای سبز، تفریحی، فرهنگی، آموزشی، درمانی، خدمات شهری و جمع آوری زباله و امثال اینها می شد.

وی خاطرنشان کرد: اما در ظرف زمانی سه چهار سال اخیر بخش زیادی از این مشکلات ترمیم شد همین الان هم برنامه جدی تری داریم تا کیفیت زندگی بهتری را در پرند فراهم کنیم.

  • ادامه مطلب
  • پرند در دهه فجر میزبان مسابقات بوکس می‌شود

    • دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷
    • ۲۱:۰۰

     با آغاز هفته تربیت‌بدنی در پرند، شاهد رشد و توسعه فضاهای ورزشی در این شهر جدید هستیم.

    فضاهایی که با ایجاد دفتر اداره ورزش در پرند به‌صورت رسمی  و متمرکز فعالیت‌های زیادی را به‌طور جد آغاز کرده است و در عرصه‌های مختلف، کاراته، فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی، کوهنوردی بدن‌سازی، باستانی‌کاری و بوکس می‌رود تا با انتخاب هیئت‌های ورزشی به دنبال کسب افتخار برای شهر و کشور باشد.

  • ادامه مطلب
  • عملیات آبیاری قطره ای در بلوار آزالیای شهر پرند

    • دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷
    • ۱۷:۰۱

    فضای سبز بلوار آزالیای شهر پرند به سیستم آبیاری قطره ای مجهز شد.

    آبیاری


    مهندس محمدی سرپرست شهرداری پرند هدف از اجرای این طرح را استفاده بهینه از آب مصرفی فضای سبز و تغییر سیستم آبیاری از غرقابی به قطره ای عنوان کرد و گفت: عملیات لوله گذاری این طرح به منظور اجرای آبیاری قطره ای در فضای سبز بلوار آزالیا اجرا شد.
    سرپرست شهرداری پرند در ادامه خاطر نشان کرد: اصلاح شیوه آبیاری فضای سبز از سنتی به سیستم آبیاری قطره ای موجب رعایت توازن در توزیع آب در قسمت های مختلف فضای سبز و نیز صرفه جویی در مصرف آب و عدم سرریز شدن آب در معابر خواهد شد.

    به صفحات ما در   اینستاگرام   و   تلگرام    بپیوندید.

    به صفحات ما در   اینستاگرام   و   تلگرام    بپیوندید.

    برگرفته شده از وبلاگ شهر جدید پرند

    برگزاری همایش ورزش صبحگاهی

    • دوشنبه ۳۰ مهر ۹۷
    • ۱۳:۲۱

    برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در هفته تربیت بدنی و به همت هیأت ورزش های همگانی شهر پرند

    ورزش همگانی

    به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری هیأت ورزش های همگانی شهر پرند به ریاست آقای حسین کسمرادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر پرند، آقای شاکر رئیس اداره ورزش شهر پرند و حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری پرند، همایش ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش صبحگاهی در پارک فدک برگزار شد
    در این همایش که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی شهروندان فهیم پرند برگزار شد، شرکت کنندگان و ورزشکاران به انجام نرمش صبحگاهی با هماهنگی مربی هیئت ورزش های همگانی پرداختند.

    به صفحات ما در   اینستاگرام   و   تلگرام    بپیوندید.

    به صفحات ما در   اینستاگرام   و   تلگرام    بپیوندید.

    برگرفته شده از وبلاگ شهر جدید پرند
    به صفحات ما در   اینستاگرام   و   تلگرام    بپیوندید.

    برگرفته شده از وبلاگ شهر جدید پرند

    مجله اینترنتی شهر جدید پرند، مکانی جهت آشنایی با شهر جدید پرند و مشارکت جهت بهتر شدن فضای شهری دنبال کردن اخبار به روز شهر، خبر رسانی اتفاقات شهری و فرهنگی ورزشی
    مشارکت شما با ارسال نظرات مشکلات و تصاویر و فیلم های شما
    کمک به کسانی که میخوان در این شهر ساکن بشن و معرفی شهر و امکانات آن و بهترین مکان شهر برای سکونت و مطرح کردن و بررسی مشکلات شما
    دنبال کنندگان ۶ نفر
    این وبلاگ را دنبال کنید